Pagina's

woensdag 21 januari 2015

Favorieten mascara's

Hi allemaal! Vandaag een artikel over onze favorieten mascara's!




Maybelline New York
The Colossal Volum Express Waterproof






Hoe ziet de mascara eruit?
Ik vind hem er mooi uit zien alleen de kleur geel spreekt mij niet meteen aan. Dat glimmende blauw daar in tegen vind ik wel super leuk!
Dit was volgens mij de eerste "echte" mascara die ik kocht, hij is helaas nu dus ook bijna op...
Ik kocht dus meteen een waterproof en ja hij is echt waterproof. Ik doe deze altijd op als ik ga zwemmen of als het regent, hij blijft goed op zijn plek zitten en je krijgt ook niet een beetje een uitlopend oog.
Het borsteltje is heel fijn, er zit nooit te veel aan dus het klont ook niet hij spreidt je wimpers mooi en het is een groot borsteltje.
Conclusie: Een hele fijne waterproof mascara die is bedoeld voor mooie natuurlijke ogen en zeker weten aan te raden!
Prijs: 14,99









Hema Mascara Extreme Volume








Hoe ziet de mascara eruit?
Vrij basic, hij was dus ook goedkoop want het is Hema..
De vorm vind ik wel heel mooi ik hou daar wel van. Verder valt er niet veel over te vertellen. Ik heb deze een keer bij kerst gekregen geloof ik. Normaal doe ik nooit mijn onder wimpers ik vind dit borsteltje alleen fijn voor mijn onderwimpers die van Maybelline vind ik dan te groot.  Met het borsteltje kun je makkelijk bij je onder wimpers.
Conclusie: Een fijne mascara alleen wel voor de onderwimpers en is niet waterproof verder super fijne mascara voor deze prijs!
Prijs:4,25













L'Oreal Paris Volume Million Lashes black








Hoe ziet de mascara eruit?
Ik vind dat deze mascara er heel erg mooi uitziet. Ik vind de gouden kleur en de vorm van de mascara ook erg mooi.
Deze mascara heb ik nog niet erg lang maar ik vind hem nu al heel erg fijn. Het is een handig borsteltje om je bovenwimpers maar ook je onderwimpers mee te doen. Hij geeft geen klontjes als je hem opdoet en het voelt ook erg zacht aan. Je wimpers worden er mooi zwart mee zonder dat er een hele dikke laag op je wimpers zit. Deze mascara is echt een aanrader voor als je een goeie mascara wilt, wel is het zo dat hij niet heel goedkoop is dus een tip is om te wachten totdat er een actie is bij bijvoorbeeld de Kruidvat of Etos.
Prijs: 17,49 (Kruidvat)










Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara







Hoe ziet de mascara er uit?
De mascara ziet er niet heel bijzonder uit. De kleur is mooi en opvallend, de rest van de mascara is simpel.
Ook deze mascara is erg fijn voor je onderwimpers maar ook je bovenwimpers. het is niet een te groot maar ook niet te klein borsteltje. Bij deze mascara worden je wimpers mooi gespreid. als je er van houd om hele donkere wimpers te hebben is deze mascara echt een aanrader want er komt al veel mascara op je wimpers bij een keer aanbrengen. Wel is het zo dat als je te veel over elkaar doet er klontjes kunnen komen. Voor deze prijs is dit een hele fijne mascara.
Prijs: 2.89















Geen opmerkingen:

Een reactie posten