Pagina's

woensdag 11 maart 2015

Mac Viva Glam Miley Cyrus

Yesss we hebben hem....!! De MAC Viva Glam Miley Cyrus lipstick en lipglass!
In de plog van vorige week hadden we het al even laten zien bij de shoplog die erbij zat, maar nu hebben we een artikel alleen over de Mac lipproducten.








MAC Viva Glam brengt elk jaar samen met een celebrity een lipstick + lipglass uit. In 2013 was Nicky Minaj het gezicht van MAC Viva Glam, in 2014 Rihanna en dit jaar is het.... Miley Cyrus!



De MAC Viva Glam producten zijn niet alleen heel mooi, maar als je de Mac Viva Glam producten koopt steun je ook nog eens een goed doel, de opbrengst van de lipstick en lipglass gaat namelijk naar de hulpverlening aan vrouwen, mannen en kinderen die leven met HIV/AIDS.






MAC Viva Glam Amplified Crème Lipstick


De MAC Viva Glam lipstick is onze eerste echte dure lipstick en we zijn er super blij mee! De lipstick heeft een mooie felroze frambooskleur. Hij is super fijn om op te doen en plakt niet. Ook blijft de lipstick heel lang zitten en dekt hij goed. Bij iedereen staat de lipstick anders, dat ligt aan je huidskleur. Je kan hem opdoen naar een feestje maar ook gewoon overdag bij bijvoorbeeld een basic outfit omdat de kleur dan mooi opvalt. Wij vinden deze lipstick super mooi en ook heel erg fijn!

De MAC lipstick is te koop bij de MAC store in de Douglas of je kan hem bestellen in de webshop.
€19,00



























MAC Viva Glam Lipglass Brillant À Lèvres

De lipglass van MAC Viva Glam heeft een mooie kleur met veel glitter. Als je de lipglass op doet zie je een licht roze kleur maar niet heel opvallend. Hij is mooi glimmend maar de glitters komen niet echt terug als hem opdoet. De lipglass blijft lang zitten. 
Simone: 'Ik vind hem wel plakkerig maar dat komt omdat ik niet zo van lipgloss hou. Als ik de lipgloss op zou doen dan zou ik hem over de lipstick heen doen want dat staat super leuk!'
Noa: 'Ik draag best vaak lipgloss, ook gewoon naar school, dus ik was hier zeker blij mee!! Als ik naar een feestje zou gaan zou ik allebei de lipproducten opdoen want dat staat geweldig!'

De MAC lipstick is te koop bij de MAC store in de Douglas of je kan hem bestellen in de webshop.

















Als je van plan bent om de lipglass en lipstick van de MAC Viva Glam colllectie te kopen moet je wel snel zijn, hij vliegt de deur uit en het is een limited edition dus niet altijd verkrijgbaar.

We hopen dat jullie dit een leuke review vonden!
XXX




















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten