Pagina's

woensdag 18 maart 2015

What's on my iPhone?





Hi, vandaag de what's on my iPhone tag. Wij hebben allebei de iPhone 4s in het wit en zijn er best wel verslaafd aan ;)
Hieronder laten we jullie onze favorieten apps zien. Laten jullie hieronder weten wat jullie favo app is? XXX




We beginnen met de stuff die we gebruiken bij onze iPhone, daarna laat Noa haar favorieten apps zien en als laatste Simone haar favo apps. 

Je kunt ons ook volgen op social media:
Instagram: @lovelifebeautynl
Bloglovin: lovelifebeautynl
Facebook: lovelifebeautynl
We heart it Noa: @n00tje
We heart it Simone: @simonehettingax  



Stuff

Ik luister elke dag wel muziek dus daar horen ook oortjes bij:) 
Deze komen van de Hema en zijn heel fijn en in mijn lievelingskleur.

Dit is een audio splitser van de Action.
Zo kan je op school allebei je oortjes er in doen en dan allebei met je eigen oortjes muziek luisteren.


Deze powerbank kreeg ik op mijn verjaardag (alweer een jaar geleden)
Hij is heel handig voor als je een dagje weg gaat of gewoon voor op school als je een lange dag hebt.

Iphone Noa:

Dit is mijn achterkant en het hoesje komt wederom van Hema en weer in mijn lievelingskleur.


Dit is mijn voorgrond.
(Ik wil heel graag leren skateboarden)


Mijn eerste pagina staan de meeste apps en ook de meeste standaard apps.
onderin staan whatsapp, berichten, mail en telefoon.

Dan het mapje met wat apps daarvan gebruik ik eigenlijk alleen youtube en itube en die gebruik ik ook dagelijks.

Deze gebruik ik eigenlijk allemaal wel maar niet dagelijks.
Wel is de ING app heel handig om al je geld zaken bij te houden.

Hier zijn wat tv apps en hier kijk ik af en toe een programma terug. 

Dan nog wat handige apps.
Weer, NS en vertaler gebruik ik veel.

Dit is mijn tweede scherm die ook best vol staat.

Dit zijn allemaal standaard apps die ik eigenlijk niet gebruik.

Nog meer standaard apps.
Hier bij staat links onder de app ''sleep cycle'' dat is een hele fijne app vind ik zelf.
Hij meet je in je slaap zodat je de volgende ochtend kan zien hoe je hebt geslapen.
Je kan ook slaap muziekjes instellen en je kan instellen hoe vroeg je van te voren wakker wilt worden hij meet dan of je licht slaapt of diep en als je dan diep slaapt maakt hij je wat eerder wakker.
Nog een grappige app is ''dream talk'' die neemt je in je slaap op dus als je ´s nachts praat kan je dat de volgende ochtend beluisteren, ook kun je de gesprekken van andere beluisteren.

Hier van gebruik alleen Skype.
''okhello'' is ook wel leuk daarmee kun je met een grote groep Skype maar dan gratis.

Snapchat gebruik ik super vaak. Snapcrack  is een app waarmee je al gemaakte foto´s kan sturen.

We heart it kan je me op volgen via'' @n00tje''
Bloglovin kun je ons op volgen en daar kijken wij ook naar andere blogs.
Room for thought is ook heel leuk dan krijg je elke dag op een random tijdstip een melding en dan moet je een foto maken.

Instagram <3
en followers daarbij kun je je volgers bij houden.

Dan mijn derde scherm en ook mijn laatste.

Hier staan wat spelletjes voor als ik me verveel want ik speel verder nooit spelletjes.

Dan foto bewerkings app's:
Flipagram is heel leuk om een afspeellijst van bv je vakantie foto's te maken en daaronder kan je dan je lievelingsmuziek zetten.
Fisheye spreekt voor zich.
Cinamatic kun je filmpjes mee maken, bewerken en versnellen of verlangzamen.
Giant square is voor Instgram dan kies je een foto en die deelt het dan door bv 6 foto's en dan staat dat op Instagram.


H&M om de nieuwste trends te bekijken.
Reclame folders, hierbij kun je goed alle aanbiedingen zien en via de app uitknippen, zo zie je precies tot wanneer hij geldig is.


IPhone Simone:




Lockscreen met een standaard achtergrondje die je op je iPhone kunt kiezen.


Ik heb in totaal maar 2 pagina's met apps. Dit is de eerste met alle apps die er allemaal al standaard zo opstonden toen ik hem kreeg en die ik hier dus gewoon heb laten staan. In het onderste balkje staan een paar van mijn meest gebruikte apps: telefoon, mail, safari en natuurlijk WhatsApp.


Op de tweede pagina (en dus gelijk ook de laatste) staat de rest van mijn apps. Ik heb veel apps in mapjes gedaan zodat ik het makkelijk kan vinden en zo ziet het er gelijk ook overzichtelijker uit.
Mijn favorieten apps op dit moment zijn: Instagram, Snapchat,We Heart It en Youtube (die staat op de andere pagina)



In het eerste mapje staan apps die ik eigenlijk nooit gebruik, maar die standaard op je iPhone staan en je dus niet kan verwijderen.




Het tweede mapje is het school mapje. Hierin staat de app waar ik mijn rooster, huiswerk en cijfers kan bekijken en de cjp cultuurkaart app.


In dit mapje zit alles wat met tv programma's en films te maken heeft. NPO om programma's op NPO 1,2 en 3 terug te kijken. Rtl xl voor de praogramma's op rtl en Netflix om films te kijken.


Daarna komt het mapje fotografie. Ik vind het leuk om foto's te bewerken dus heb ik ook een aantal apps voor je foto's.  Hieronder zal ik wat meer vertellen over de apps die ik gebruik.


Als eerste PicsArt: Met PicsArt kun je veel verschillende dingen doen, foto's bewerken, foto's maken, collage maken of tekenen. Ik gebruik de app eigenlijk alleen voor het bewerken. Je hebt super veel mogelijkheden om iets met je foto te doen, filters, knippen, tekenen, lichteffecten, randen om de foto, shape mask, teksten toevoegen, stickers toevoegen en nog veel meer. Omdat ik vaak alleen filters over de foto doe gebruik ik nu liever andere apps, maar als je een keertje iets speciaals met je foto wil doen is deze app zeker een aanrader!





Picollage: Met deze app is het heel makkelijk om snel een collage te maken van je foto's. Je kan er met deze app ook teksten en stickers aan toevoegen, en wat ook handig is, is dat je je foto al op een instagram formaat kan maken zodat niet de helft van je foto erafvalt als je hem op insta wil zetten.



Picfx: Picfx gebruik ik het meest als ik foto's bewerk. Het is wel een betaalde app, maar ook een super leuke app! Je kan er héél veel verschillende effecten mee over je foto doen. Hij werkt makkelijk en is duidelijk. Als je je foto bewerkt kan je er één filter overheen doen, maar als je liever nog een beetje van een andere filter er ook bij wil kan je verschillende lagen over je foto doen.


Squareready: Deze app gebruik ik om een witte rand om mijn foto's heen te doen. Je kan de rand zo groot maken als je wil. Ik vond deze app in het begin wel een beetje onduidelijk en ook is het vervelend dat er veel reclame in beeld komt. 


Retrica: Als je gelijk al een foto wil maken met een filter er al overheen is Retrica een hele handige app. Je heb heel veel keus voor verschillende filters en hoeft dus niet nadat je foto's hebt gemaakt nog filters toe te voegen. 






Het volgende mapje op mijn iPhone is het mapje waar alles inzit wat met de blog te maken heeft. Wunderlist, Gmail, Google Agenda en Bloglovin.



Dit is het laatste mapje, hierin zitten een paar spelletjes en de app followers voor Instagram. Ik speel niet vaak spelletjes, maar als ik geen internet heb en me verveel is het wel handig om een spelletje op je telefoon te hebben staan :)


 Verder heb ik nog een paar apps die niet in mapjes staan. Dat zijn: Instagram, Snapchat, Spotify, We Heart It, H&M, Facebook, Ns Reisplanner en Skype.





Dit waren al onze apps. Hopelijk vonden jullie het leuk! Laat je ook nog even hieronder achter wat jou favoriete app is? XXX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten