Pagina's

woensdag 1 juli 2015

Vakantie inpaklijst Noa

Heey allemaal, vandaag laat ik (Noa) zien wat ik allemaal mee neem op vakantie er komt ook nog een lijst van Simone!
Veel plezier met lezen en een fijne vakantie!
Waar ga jij naar toe op vakantie?









 Ik ga met de auto 3 weken naar Italië.

Handbagage
Ik gebruik deze tas van de Hema voor al mijn spulletjes.
-tijdschrift
-zonnebril
-droogshampoo
-oortjes
-telefoon
-spiegel
-lipbalsem
-powerbank
-zakdoekjes
-handcrème
-concealer
-oplader
-TicTac
-bodysplash
-mascara

make-up
-pallet
-bodysplash
-olie
-dag/nacht crème
-foundation ( ik heb het in een klein potje gedaan.)
-concealer
-lipstick
-wimperkruller
-kwasten
-poeder
-primer
-luchtjes
-mascara

accessoires
-riempjes
-zonnebrillen
-armbandjes
-ketting
-oorbellen
-haarbandjes
-elastiekjes
-nagellak

schoenen
-Nike free runs
-slippers
-waterschoenen

broeken
-legging
-shortjes
-spijkerbroeken

tops
-4 shirtjes
-vest
- kimono

pyjama
-batman pyjama
-knolpower trui

bikini's

Hemdjes

Jurkjes



Verder neem ik nog wat andere lossen dingen mee, zoals een lees boek,camera en onderwatercamera. En nog wat extra jurkjes die al bij mijn vader lagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten