Pagina's

donderdag 27 augustus 2015

Review: Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick + Essence Liquid Lipstick

Dag 2 van onze special week, vandaag een review van de Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick en de Essence Liquid Lipstick.
Laat hieronder weten wat je ervan vond :-)
XXX







Catrice
Shine Appeal Fluid Lipstick

050 What-A-Melon
€3,99



De Shine Appeal Fluid Lipstick collectie bevat 12 kleuren lipstick. Volgens Catrice wordt de pure kleur van een lipstick gecombineerd met de maximale glans van een gloss. Ook bevatten de lipsticks vitamine E, wat er voor zorgt dat de huid van de lippen wordt gevoed. 





Ik vind de verpakking heel mooi! Hij ziet er best duur uit en heel chique.
Leuk is ook dat je een lipstick vorm in de huls ziet, waardoor je ook de kleur al mooi kan zien.


Mijn mening:
Voor je in je tas is hij net iets te groot dat is wel jammer.
Het is wel een groot pluspunt dat super fijn aanbrengt en een hele mooie kleur heeft. 
Zelf vind ik het niet zo mooi staan als je een hele dikke laag aanbrengt, maar een dun laagje is wel heel mooi.
Verder plakt hij ook niet erg, wat fijn is, en ruikt hij heerlijk naar vanille.
Kortom, een top lipstick waar ik er zeker nog een paar van ga scoren!


 









Essence
Liquid Lipstick
05 peach party
€2,59



De liquid lipstick collectie bevat 6 verschillende kleuren. Dit product komt eigenlijk een beetje op hetzelfde neer als de Shine Appeak Fluid Lipsticks van Catrice. Ook hier geldt dat de lipstick de dekking heeft van een lipstick en de glans van een gloss. 
De verpakking benadrukt het idee: een lipgloss met een praktisch borsteltje, verpakt in de vorm van een lipstick.


De verpakking van van Essence ziet er eigenlijk precies hetzelfde als die van Catrice.
Wel ziet de huls van Essence er heel erg plastic uit waardoor het er veel goedkoper uitziet
 dan bij Catrice.
 Verder ziet hij er gewoon basic uit, niks op aan te merken.




Mijn mening:
Ik vind het wel fijn dat hij iets kleiner is dan die van Catrice, zo kan ik hem makkelijk in mijn tas gooien en meenemen.
Hij brengt helaas niet zo fijn aan, omdat het steeltje zo kort is is het lastig 
om het mooi op je lippen aan te brengen. 
De kleur vind ik wel supermooi en kan je best wat dikker aanbrengen. Hij plakt ook niet super erg maar ruikt wel een beetje chemisch.
Kortom, voor deze prijs is het een goeie lipstick, maar zou er zelf niet nog meer van kopen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten