Pagina's

vrijdag 28 augustus 2015

Review: Multi-Action Volume Mascara + I Love Extreme Volume Waterproof Mascrara

Dag 3 van onze special week. Vandaag een review van 2 Essence mascara's.
De Multi-Action Volume Mascara en de I Love Extreme Volume Waterproof mascara.
XXX









Multi-Action Volume Mascara
€2,59




De nieuwe Multi-Action Volume mascara van Essence beloofd je wimpers extra volume, zichtbare lengte en een geweldige definitie te geven.
Ik ben benieuwd... 



De mascara ziet er simpel uit. De huls is zwart met gekleurde 
pop-art letters, het ziet er wel leuk uit alleen vind ik dit persoonlijk er wel een beetje goedkoop uitzien. 


Het borsteltje ziet er goed uit. Niet te groot, wat ik zelf niet heel fijn vind werken, maar gewoon een prima formaat. 




En dan nu hoe ik de mascara in gebruik vind:
Het borsteltje vind ik heel erg fijn. Het is handig dat hij niet te groot is, zodat je ook makkelijk je onder wimpers ermee kunt doen. Ook geeft de mascara volume aan je wimpers. De zichtbare lengte die de mascara zou geven vind ik wel een beetje tegenvallen. 
Als je een goeie goedkope mascara zoekt is deze mascara zeker een aanrader. 
Hij werkt heel fijn en heeft bijna geen minpunten!










I Love Extreme Volume Waterproof Mascara
€2,89


De I love extreme volume waterproof mascara is het zusje van de populaire I love extreme volume mascara. De mascara zorgt ervoor dat je opgemaakte wimpers hebt tijdens het sporten en zwemmen. 
De textuur met ultrazwarte pigmenten dekt iedere wimper en de extra grote borstel geeft je wimpers heel veel volume.



De mascara ziet er simpel maar mooi uit. De kleuren paar/blauw en roze staan erg leuk bij elkaar en geven het een vrolijk effect.


Het borsteltje is groot waardoor je veel volume krijgt in je wimpers en ze je wimpers ook gelijk vol maken. Wel is het een beetje een te groot borsteltje voor je onderwimpers, daar gebruik ik dan liever een kleiner borsteltje voor.


Mijn mening:
Het is een fijne mascara voor deze prijs en voor als je voor het eerst opzoek gaat naar een basic mascara. Ik heb helaas wel wat minpunten. Hij klontert tijdens het opbrengen best wel, ik ga er daarom meestal nog met een andere mascara doorheen, zodat de klontjes verdwijnen.
Ook is hij niet super waterproof, wel als je door een regenbuitje moet fietsen, maar je kan er niet mee zwemmen. Dat vind ik wel een tegenvaller. 
Ik vind dit dus niet een hele goeie mascara en zou hem dus niet nog een keer kopen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten