Pagina's

woensdag 19 augustus 2015

Tips voor in Londen!!

                       Hey allemaal, ik (Noa) was ruim een week naar Engeland, waarvan een groot deel in Londen. In dit artikel heb ik wat tips (shop-, eet- en culturele tips) voor als je ook naar Londen gaat of er ooit misschien een keertje heen wil gaan.
XXX






Shop tips
Wat je zeker niet moet missen is Oxfordstreet.
Je hebt hier de nieuwe Lush winkel met wel 5 etages!!
In deze winkel verkopen ze ook producten die alleen in Londen te koop zijn, zoals de Experimenter. Deze heb ik natuurlijk gekocht! Mijn ervaring hiermee komt op Instagram (lovelifebeautynl).


Je hebt aan het begin en aan het eind van Oxfordstreet een Primark en een Superdrug.
De forever21, die nog mooier en groter is dan in Amsterdam vind je hier ook.
Urban Outfitters waar er twee van zijn vind je ook in Oxfordstreet. Net zoals de Topshop.
De Mac is in een zijstraatje te vinden.

M&M-world kun je vinden bij Leicester-square.

Nickelodeon World zit er naast.







Eet tips
Ik heb wat goedkope eettips voor als je geld wilt overhouden om te shoppen.

Op Oxfordstreet zit een Topshop. Daar tegenover is een zijstraatje met Bella Italia. Hier kun je superlekker Italiaans eten voor een redelijke prijs. In heel Londen heb je filialen hiervan.

Ook zit daar Wok to walk. Hier kun je voor 4 pond een wokmaaltijd halen. Ze gebruiken zoveel mogelijk natuurlijke producten uit de omgeving.

Boroughmarket is bij metrostation Waterloo. Hier vind je allerlei kraampjes met internationaal eten. Ook voor een redelijke prijs. En veel gezond voedsel (sapjes en organic fruit en groente).




Lola's cupcakes is ook te gek. Ze hebben superveel keus, een aanrader is cookies en cream.


Vlakbij metrostation Tottenham Court Road heb je een leuk Argentijns en Spaans restaurant naast elkaar. Je kunt hier leuk tapas eten en als je ouder bent een cocktail drinken.


Overal in Londen vind je wel een Starbucks.


Ik logeerde bij familie en zou worden geïntroduceerd in een Engelse pub. Helaas kwamen we net na 20 uur aan. Er werden 2 biertjes besteld voor de volwassenen en 1 cola voor mij. Maar ik moest ineens een ID laten zien of ik ouder dan 18 was en dat konden we niet. Jammer, we moesten al het lekkers laten staan en de pub verlaten. Anders zou de café-baas zijn licentie kwijtraken. Ik heb wel even de sfeer kunnen proeven. Grappig hoor, met vloerbedekking op de vloer en verder veel gezinnen.


Culturele tips

Big Ben moet je gezien hebben.




The Eye: ik ben er zelf niet in geweest, maar dat was eigenlijk omdat ik een beetje claustrofobisch ben. Wel zou ik het zeker aanraden. Ook is hij in de avond heel mooi verlicht.



De Towerbridge is ook heel mooi om te zien en om overheen te lopen. Je kunt de towerbridge ook oplopen en het museum bezoeken.

Trafalgarsquare: dit zie je op tv bij oud en nieuw. Er zijn hier altijd veel activiteiten; straatmuzikanten en toen wij er waren was er een Braziliaanse dag. The national gallery is daar ook. Veel musea zijn gratis te bezoeken. Dit keer was er een speciale tentoonstelling over portretten,


Londen Shoplog

Make-Up
Babylips
Superdrug

Sleek blush palette
Superdrug


Mac Highlighter
Mac store

Nivea peach lipbalsem
Superdrug

Nagelset
Kiko

Batiste droogshampoo
Superdrug (veel goedkoper dan in Nederland! Bij Boots zijn ze ook veel duurder.)





 Kleding 

T-shirt
Primark


Sokken
Primark

T-shirt
Primark

Pyjama
Primark



Joggingbroek
Forever 21


Trui
Forever 21


Trui
Souvenir shop (dit was de goedkoopste die ik heb gevonden, 13 pond.)

Lush



Shower jelly


Dream time


Johnny Appleseed


Flower Barrow

Frozen bomb

Ylang song

Experimenter

Yes, Yes, Yes

Sex bomb

Speedboat fun

Overig

Cake pops maker
Aldi


Oreo
Snoepwinkel

Jawbreakers
Snoepwinkel

Cup-cake vorm
Aldi
.

M&M's 
M&M world

Magneetjes
Souvenir shop











Geen opmerkingen:

Een reactie posten