Pagina's

woensdag 9 maart 2016

Essence nieuwe make-up | lente 2016




Heey allemaal, vandaag laten we een aantal nieuwe producten zien van essence.
We zijn heel erg benieuwd! Kijk je mee?
XXX


Shape your face contouring palette
10 ready, set, peach!

Dit product komt uit de nieuwe trend collectie: Try it. Love it! 0216
Dit palette van Essence is perfect om mee te contouren!
Alles wat je nodig hebt zit erin: blush, highlighter en bronzer. Super handig dus!
De bronzer en highlighter zijn mat, de blush heeft een glinstering erin zitten.

Een bronzer met glitters of glintering erin vind ik wat minder mooi dan een matte bronzer, daarom vind ik het heel fijn dat deze bronzer mat is!
Het is een mooie bruine kleur die denk ik vooral geschikt is voor mensen met een lichte huid zoals ik.
De bronzer heeft een goede pigmentatie en is heel fijn om te gebruiken!

De highlighter vind ik helaas een beetje tegenvallen. Doordat de highlighter mat is valt hij niet zo op en zie je hem niet zo goed. Als je een paar laagjes aanbrengt, zie je hem uiteindelijk wel. Samen met de blush geeft het dan wel een mooi effect, maar echt goed is de highlighter niet.

De blush uit het contouring palette heeft een mooie peachy kleur, ook zitten er glinstering in de blush.
Hij geeft een mooi effect, je moet alleen niet teveel doen, anders zie je de glitters heel erg. 

Het palette van essence is heel handig. Alles wat je nodig hebt om te contouren zit erin. 
De bronzer is heel fijn! De highlighter en bronzer vind ik iets minder. Het zou beter geweest zijn als de hightlighter een glintering had inplaats van de blush, maar alle drie samen is het prima te gebruiken. Ook handig om mee te nemen als je bijvoorbeeld op reis gaat!




I love colour intensifying eyeshadow base


Essence had altijd al een oogschaduw basis in een beetje een oranje gelige kleur.
Nu heeft essence een nieuwe oogschaduw basis uitgebracht met een huidskleurige kleur.


Doordat de hij een lichte kleur heeft, komt de kleur van de oogschaduw extra goed uit. Je kan de oogschaduw basis ook gebruiken zonder oogschaduw, dus om je ogen een beetje een lichter effect te geven. De oogschaduw basis is heel fijn om aan te brengen en je oogschaduw blijft de hele dag zitten.
Super fijn product dus!




Long lasting eye pencil
25 say hi light


Dit oogpotloodje is verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik heb gekozen voor een huidskleurige, die ik dan kan gebruiken op de waterlijn. 

De eye pencils hebben een handig draaibaar potlood waarmee je hem mooi kan aanbrengen op je ogen. Om de kleur echt goed te zien moet je wel meerdere laagjes aanbrengen, maar als je dat gedaan hebt ziet het er heel goed uit.
Handig potloodje, fijn om aan te brengen en een mooie kleur!






Soft touch mousse make-up
01 matt sand



Dit is een mousse voor op je gezicht, een soort luchtige foundation. Ik was hier al best lang naar op zoek, omdat het gewoon heel fijn is voor in de zomer!
Hij is in vijf verschillende kleuren verkrijgbaar. Ik heb nummer 01 die precies goed is voor mijn huid (Noa). Helaas hebben ze niet hele lichte kleuren voor de mensen die wat lichter zijn.

Zoals ik al zei is het een stevige mousse die heel gemakkelijk aan te brengen is. Je hebt maar een heel klein beetje nodig voor je hele gezicht. Het geeft een hele goede dekking. Hij blijft ook nog eens heel lang zitten en dat voor maar 3 euro!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten